Az ideális jelölt erős általános marketinges háttérrel rendelkezik, kiváló prezentációs és kommunikációs készségekkel bír, valamint bizonyított, gyakorlati tapasztalata van média-, PPC- vagy más digitális csatornák kezelésében.
Feladatok
- Digitális marketingkampányok stratégiai szintű koordinálása
- Ajánlatadási folyamatokban, tendereken való részvétel, prezentációk és ajánlatok előkészítése
- Aktív részvétel kreatív kampányok kidolgozásában
- PPC kampányok felügyelete, PPC menedzserek koordinálása
- Ügyfélkapcsolati menedzsment
- Projektmenedzsment feladatok ellátása
Elvárások
- Legalább 3 év ügynökségi vagy ügyféloldali digitális marketing tapasztalat, beleértve az online kampányok gyakorlati menedzselését és optimalizálását
- A digitális marketingcsatornák teljes körű ismerete
- Önálló és hatékony munkavégzés a szervezeti célok elérése érdekében
- Magas színvonalú munkavégzés és határidők pontos betartása az ügyfélkiszolgálásban
- Kiváló analitikai, kritikai gondolkodási és problémamegoldó készség
- Proaktív hozzáállás, önálló munkavégzés képessége gyors tempójú, dinamikusan változó ügynökségi környezetben