Reményik Áron vagyok, a Raconteur Agency alapítója.

2009 végén kezdtem el digitális marketinggel és közösségi médiával foglalkozni. Pályafutásom kezdetén olyan jelentős budapesti vendéglátóipari márkák kommunikációján dolgozhattam, mint a Bock Bisztró, a St. Andrea Restaurant, a TOKIO Budapest, a TG Italiano és a Budaörsi Halpiac. Ezt követően a szórakoztatóiparban a BRKLYN Budapest és a 4BRO Hungary több projektjében is részt vettem.

A Raconteur Agencyvel a prominens HoReCa-portfólió mellett az elmúlt években aktívan dolgoztunk a fintech piacon (pl. PEAK, fintech.hu), jelen voltunk az építőiparban (Saint-Gobain, Isover, Rigips, Weber), és sikeresen nyitottunk az F&B szektor felé is.
Tudásunk és tapasztalatunk mára túlmutat a marketing egyes részterületein – full-service marketingügynökségként működünk.

A gasztronómia iránti személyes, valamint a csapatomra is jellemző szenvedély és érdeklődés teszi lehetővé, hogy olyan kiemelkedő márkákkal dolgozzunk együtt, mint a padthai wokbar, a KFC, a Flora Group, az Eventrend Group, vagy a Fine Brands Company közvetítésével a Moët Hennessy portfólióba tartozó márkák: Moët & Chandon, Veuve Clicquot, Dom Pérignon, KRUG, Hennessy, Belvedere, Ardbeg és Chandon.

A Raconteur Agency egy elkötelezett és tapasztalt szakemberekből álló marketingcsapat, amely méretének és tudásának köszönhetően gyorsan és hatékonyan képes ügyfelei igényeit kiszolgálni. Az elmúlt 16 évben közel 60 HoReCa és F&B márka marketing kommunikációját támogattuk, építettük.

A legbüszkébb pillanataink az elmúlt 5 évből:

  • 2020: A Flora és Rama Professional termékek B2B kommunikációját visszük három országban (HU, SK, CZ).
  • 2020: A padthai wokbar bennünket bíz meg a teljes marketingoperáció felügyeletével.
  • 2021: A KFC HR-kampányának lebonyolítását kapja meg csapatunk.
  • 2021: Megálmodjuk és megvalósítjuk a PADTALK rendezvénysorozatot, amely során olyan kiváló személyiségekkel hozzuk össze a márkát, mint Pál Feri, Almási Kitti, Ott Anna, Dzsúdló, Lil Frakk és az Ivan & The Parazol.
  • 2022: Részt veszünk az Eventrend Group ikonikus budapesti kávéházának, a Centrál Grand Café & Bar-nak újranyitásában.
  • 2022: Vezető ügynökségként felelünk a Moët & Chandon Effervescence PR-menedzsmentjéért és rendezvénytechnikai feladataiért.
  • 2023: A Moët & Chandon Effervescence budapesti image-videója és PR-aktivitása díjat nyer a Moët Hennessy belső szavazásán.
  • 2023: Több, mint 1000 pályázat közül választjuk ki a győztest a padthai wokbar hazai ösztöndíjprogramjában, és valóra váltjuk egy pályázó álmát.
  • 2023: Megnyerjük a Marriott International PR-tenderét a W Budapest nyitóévére.
  • 2024: A LUA Resort globális marketingkommunikációjáért felelünk hazai és regionális szinten is.
  • 2024: Felépítjük a Moët & Chandon év végi integrált kampányát a világhírű Roger Federer-kollaboráció kapcsán.
  • 2025: Marketing Diamond Awardot nyerünk a padthai wokbar 2024-es sportolói influencer kampányával, ezzel belépve a gyémántdíjas ügynökségek közé.
  • 2025: Újabb KFC HR-kampányt valósítunk meg.
  • 2025: Megszervezzük a Főőrség és a Budavári Lovarda harmadik, több ezer fő részvételével zajló családi napját a magyar történelem jeles napjaira emlékezve.

Ha egy dinamikus, gyorsan gondolkodó marketingcsapatra van szükséged, amely minden releváns területen képes márkád fejlődését támogatni, vedd fel velünk a kapcsolatot!