2009 végén kezdtem el digitális marketinggel és közösségi médiával foglalkozni. Pályafutásom kezdetén olyan jelentős budapesti vendéglátóipari márkák kommunikációján dolgozhattam, mint a Bock Bisztró, a St. Andrea Restaurant, a TOKIO Budapest, a TG Italiano és a Budaörsi Halpiac. Ezt követően a szórakoztatóiparban a BRKLYN Budapest és a 4BRO Hungary több projektjében is részt vettem.
A Raconteur Agencyvel a prominens HoReCa-portfólió mellett az elmúlt években aktívan dolgoztunk a fintech piacon (pl. PEAK, fintech.hu), jelen voltunk az építőiparban (Saint-Gobain, Isover, Rigips, Weber), és sikeresen nyitottunk az F&B szektor felé is.
Tudásunk és tapasztalatunk mára túlmutat a marketing egyes részterületein – full-service marketingügynökségként működünk.
A gasztronómia iránti személyes, valamint a csapatomra is jellemző szenvedély és érdeklődés teszi lehetővé, hogy olyan kiemelkedő márkákkal dolgozzunk együtt, mint a padthai wokbar, a KFC, a Flora Group, az Eventrend Group, vagy a Fine Brands Company közvetítésével a Moët Hennessy portfólióba tartozó márkák: Moët & Chandon, Veuve Clicquot, Dom Pérignon, KRUG, Hennessy, Belvedere, Ardbeg és Chandon.
A Raconteur Agency egy elkötelezett és tapasztalt szakemberekből álló marketingcsapat, amely méretének és tudásának köszönhetően gyorsan és hatékonyan képes ügyfelei igényeit kiszolgálni. Az elmúlt 16 évben közel 60 HoReCa és F&B márka marketing kommunikációját támogattuk, építettük.
A legbüszkébb pillanataink az elmúlt 5 évből:
Ha egy dinamikus, gyorsan gondolkodó marketingcsapatra van szükséged, amely minden releváns területen képes márkád fejlődését támogatni, vedd fel velünk a kapcsolatot!