Szakmai karrierünk eddigi csúcspontja: Ügynökségünk számára hatalmas megtiszteltetés volt, hogy részt vehettünk a világ legismertebb champagne márkájának, a Moët & Chandon-nak első budapesti Effervescence eseményének lebonyolításában. Az év végi gála megszervezése nemcsak a magyar, de az európai luxuspiac színvonalát is képviselte. A Moët Hennessy és a Fine Brands Company csapatával közösen valósítottuk meg ezt a különleges eseményt, amely során Magyarországon először mutatkozott be a Moët Effervescence gála, a brand ikonikus rendezvénysorozatának részeként.
A Moët & Chandon Effervescence esemény célja az volt, hogy Budapest szívében, elegáns környezetben mutassa be a márka esszenciáját, ünnepelve a fényűzést, a kifinomultságot és a pezsgő életstílust. Az esemény nemcsak a magyar közönség számára jelentett különleges alkalmat, de az európai Moët Society tagjai is ezen a hétvégén látogattak el Budapestre, így a rendezvénynek nemzetközi jelentősége is volt. A Moët Effervescence sorozat minden alkalommal egyedülálló élményt nyújt kiemelt vendégeinek, ahol a márka presztízse és értékei találkoznak a legmagasabb szintű vendéglátással és szórakoztatással.
A Raconteur Agency a Florence Lifestyle Agency-vel együttműködve a teljes PR- és kommunikációs stratégiáért és annak megvalósításáért felelt. A két ügynökség közösen dolgozott azon, hogy a Moët & Chandon elegáns világát hitelesen közvetítsék a magyar piacon. A PR kampány során a következő főbb feladatokat láttuk el:
A Moët & Chandon Effervescence Budapest gála egy felejthetetlen estével kápráztatta el a vendégeket, ahol a luxus és a szórakoztatás tökéletes harmóniában ötvöződött. A látványos díszletek, a gondosan megválogatott zenei és művészeti programok, valamint a finom pezsgők különleges atmoszférát teremtettek. A rendezvény exkluzív jellege és a magas szintű vendéglátás méltó volt a Moët & Chandon globális színvonalához.
Egy ilyen rangos esemény megszervezése során a legnagyobb kihívást a különböző nemzetközi csapatok és partnerek közötti kommunikáció jelentette, valamint az, hogy a márka globális elvárásainak maximálisan megfeleljünk. Az előzetes egyeztetések és a részletes tervezés azonban lehetővé tette, hogy gördülékenyen megvalósítsuk a projektet, és a rendezvény a várakozásoknak megfelelően sikeres legyen.
A PR kampány során több mint 50 sajtómegjelenést értünk el, és a közösségi médiában is jelentős visszhangot váltott ki az esemény. A Moët & Chandon Effervescence Budapest gála egy új mérföldkő volt a magyarországi luxus események piacán, és örömmel tölt el bennünket, hogy részesei lehettünk ennek az egyedülálló pillanatnak. A budapesti PR kampány sikerét 2023-ban nemzetközi porondon is kiemelték, hiszen a legjobb PR aktiváció díját nyerte a Moët Hennessy központi díjátadó gáláján.